Geef je project een boost. Maak het project leuker, uitdagender en effectiever door gamification toe te voegen met BrightBirds.
Samen zetten we bestaande opdrachten van het project om in challenges en we voegen game-mechanics toe, zoals tijdsdruk, ranglijsten, badges en beloningen. Zo zetten we de competitie tussen klassen en teams in gang.
Challenges zijn actieve opdrachten. Ze kunnen verplicht of facultatief zijn. De opdracht komt middels een pushbericht binnen op de smartphone van de student. De student accepteert de opdracht om deze vervolgens individueel, in teamverband of klassikaal te volbrengen.
Met iedere opdracht zijn ‘punten’ te verdienen. In een ranglijst die in de app wordt bijgehouden kunnen studenten zien hoe zijzelf, hun team en
hun klas presteren ten opzichte van de rest. Gedurende de looptijd van het project is de competitie echt ‘aan’!
De punten kunnen worden ingewisseld voor certificaten en badges in de BrightBirds Store. Daarmee vormen ze een extra motiverende laag over het onderwijs.
Edumundo zal bestaande projectopdrachten / modules ondersteunen door elementen ervan om te zetten in stimulerende uitdagingen met behulp van onze BrightBirds App om studenten te informeren en te betrekken.
We voegen spelmechanismen toe zoals deadlines, teamranglijsten, badges en beloningen om een competitieve maar leuke digitale leerervaring te ontwikkelen.
Inclusief: een custommade scenario gevuld met challenges passend bij het project, een docententraining, (optioneel) een kick-off voor studenten en customer support.
HOE HANZEHOGESCHOOL GAMIFY YOUR PROJECT HEEFT INGEZET OM HUN PROJECT NIEUW LEVEN IN TE BLAZEN
Op de Hanzehogeschool heeft de opleiding Vastgoed & Makelaardij hun eigen project De Vastgoedmanagement Game met gamification door middel van Bright Birds nieuw leven ingeblazen. Benieuwd wat het heeft opgeleverd? Docent Leandra Fels vertelt je over haar ervaring en de opbrengsten ervan!
Heb je al opdrachten (challenges) ontwikkeld maar mis je het juiste platform? Of wil je de vrije hand bij het ontwerpen van je eigen project/module? Je kunt BrightBirds ook gebruiken als een volledig leeg canvas dat je naar eigen inzicht kunt gebruiken.
Natuurlijk ontvang je nog steeds een coördinatorentraining voor het dashboard, zodat je je eigen uitdagingen kunt ontwerpen met ons vriendelijke stap-voor-stap platform. Je krijgt ook een tutortraining zodat je de voortgang van je leerlingen kunt volgen in het dashboard. Natuurlijk blijven we je gedurende het hele project ondersteunen met onze klantvriendelijke helpdesk.
Met BrightBirds zijn de mogelijkheden onbeperkt.
Bai, Shurui & Hew, Khe & Huang, Biyun. (2020). Does gamification improve student learning outcome? Evidence from a meta-analysis and synthesis of qualitative data in educational contexts. Educational Research Review.
Contact
Over ons
Ons team
Vacatures
Auteur worden
Jan van Nassaustraat 113
2596 BS Den Haag
070-3600510
Geregeld publiceren en lanceren wij nieuwe titels en onderwijsvernieuwende leerproducten. Wil je op de hoogte blijven van de laatste ontwikkelingen? Meld je dan aan voor onze nieuwsbrief.
vraag ontvangen
We hebben uw vraag ontvangen en we zullen op werkdagen binnen 24 uur bij u terugkomen.